HTML

"In my life..."

a Fészek Színház irodalmi pályázatára beérkezett pályaművek "döntősei"

Friss topikok

Címkék

Archívum

Tudomást még nem vettem

Az asztalra csak éhes tányért tettem

Dicsfénnyel köpött le a lámpa

A laptop zárt be a szobámba

 

Sül le a bőr a képemről

Eldobható jellemeimtől

Összenőttünk, mint a nagyszülők

Ő szeret engem én még/már szégyellem őt

 

Vergődöm egy keserű nikotinnyelvvel

A számban egy újabb igaz szerelemmel

Makacs tojáshéj szúrja fenekem

Harangszó kopog a fejemen

 

Vodka-pályára állok forgok a világ körül

Így társaságban sem vagyok egyedül

Letéptem a napot de vissza nem ragad

Idővel majd ezért is megbocsátanak

 

Én lennék a Jövő

Aki-bújt-aki-nem-jövő

Nem adom vissza amit kértem

Isten

Kérlek

Imádkozz

Értem

Címkék: vers

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása